Pogoji poslovanja

Način plačila

Plačilo po ponudbi/predračunu (s predhodnim nakazilom)

V primeru, da želite vaše naročilo plačati preko ponudbe/predračuna, nam to posebej označite na obrazcu za oddajo naročila. V najkrajšem času bomo na vašo elektronsko pošto poslali ponudbo/predračun. Ko je plačilo predračuna razvidno na našem računu, bomo naročilo obdelali do konca in zagotovili dostavo/prevzem blaga.

Plačilo z plačilno kartico

V primeru, da želite vaše naročilo plačati s plačilno kartico nam to posebej označite na obrazcu za oddajo naročila. Sistem vas bo avtomatsko vodil preko postopka plačila.

Plačilo z plačilno kartico

Plačilo je možno preko plačilnega sistema PAYPAL V primeru, da želite vaše naročilo plačati preko sistema PAYPAL nam to posebej označite na obrazcu za oddajo naročila. Sistem vas bo avtomatsko vodil preko postopka plačila.

Za vse nakupe veljajo spletne cene izražene na spletni strani. Ponudnik kupcu izda račun na trajnem mediju, z razčlenjenimi stroški.

Kupoprodajna pogodba (naročilo) je v elektronski obliki shranjena na strežniku ponudnika in kupcu dostopna v vsakem trenutku v njegovem uporabniškem profilu (Moj profil).

 

Pogoji poslovanja

Splošni pogoji so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot), na podlagi priporočil GZS in mednarodnih kodeksov za elektronsko poslovanje. Splošni pogoji poslovanja obravnavajo pravice uporabnika ter poslovni odnos med ponudnikom in kupcem. S spletno trgovino profiline.si (v nadaljevanju spletna trgovina) upravlja podjetje 3DR, Dolores Polšak s.p., ponudnik storitev e-poslovanja (v nadaljevanju ponudnik).

Z izvršitvijo nakupa vsak obiskovalec spletne trgovine postane hkrati tudi uporabnik oziroma kupec. Splošni pogoji poslovanja obravnavajo delovanje spletne trgovine, pravice uporabnika ter poslovni odnos med ponudnikom in kupcem.

 

 

 

Kupec

Kupci v spletni trgovini so lahko fizične in pravne osebe, fizične osebe pri nakupu dodatno varuje Zakon o varstvu potrošnikov. Uporabniki jamčijo za skladnost podatkov podanih pri registraciji in v procesu nakupa. Družba si v primeru kupčevih napak, zlorab ali kršitev pridržuje pravico do uveljavljanja zahtevkov za nastalo škodo.

Dostopnost informacij (povzetek zakonodaje)

Ponudnik se zavezuje, da bo kupcu vselej zagotovil naslednje informacije:

  • identiteto podjetja (ime in sedež podjetja, številka registra)
  • kontaktne podatke, ki uporabniku omogočajo hitro in učinkovito komunikacijo (e-pošta, naslov)
  • bistvene značilnosti blaga oziroma storitev (vključno s poprodajnimi storitvami in garancijami)
  • dostopnost izdelkov (vsak izdelek ali storitev, ki je v ponudbi na spletnem mestu, naj bi bil dostopen v razumljivem roku)
  • pogoje dostave izdelka ali izvršitve storitve (način, kraj in rok dostave)
  • vse cene morajo biti jasno in nedvoumno določene in razvidno mora biti prikazano ali že vsebujejo davke in stroške dostave)
  • način plačila in dostave
  • časovno veljavnost ponudbe
  • rok, v katerem je še možno odstopiti od pogodbe in pogojih za odstop; poleg tega tudi o tem, če in koliko stane kupca vračilo izdelka,
  • pojasnilo postopka ob pritožbi, vključno z vsemi podatki o kontaktni osebi ali službi za stike s kupci.

Postopek nakupa

  • Nakup na vseh spletnih straneh izvedete tako, da v obrazec za naročilo vpišete vaše podatke in kliknete na gumb za naročilo.
  • Izbira artikla: V obrazcu za naročilo izberete ustrezen izdelek oz. količino, ki jo želite naročiti. Pred klikom na gumb za naročilo so vam na spletni strani vedno dostopni podatki o izdelku, ki ga naročate.
  • Potrditev naročila: Ko oddate naročilo boste preusmerjeni na spletno stran s sporočilom, da je vaše naročilo sprejeto. Poleg tega boste na vpisani e-mail naslov dobili potrdilo o naročilu z vsemi podatki glede vrste izdelka, količine, končne cene in datuma dostave.
  • Preklic naročila: Naročilo se smatra za potrjeno, če kupec naročila ne prekliče. Ponudnik ob prejemu potrditve o naročilu pregleda stanje zalog oz. možnost dobave. Če artikla ni mogoče dobaviti v napisanem roku se kupca o tem obvesti na vpisano telefonsko številko oz. e-mail naslov. Kupec lahko prekliče naročilo tako, da odgovori na e-mail, ki ga je prejel ob naročilu oz. pokliče na telefonsko številko, objavljeno na spletni strani.
  • Odpošiljanje: Ponudnik v dogovorjenem roku pripravi in odpošlje blago z dogovorjeno metodo pošiljanja.
  • Plačilo
  • Način plačila

Cene

Vse cene v spletni trgovini so navedene v evrih in ne vsebujejo DDV. DDV ni obračunan po 94. členu z DDV-1. Vse cene veljajo samo za elektronsko naročilo izdelkov prek spletne trgovine. Vse navedene cene veljajo v trenutku oddaje naročila in veljajo do sprejema novega cenika. Ponudba izdelkov velja dokler so izdelki prodajnega na zalogi oz. so v ponudbi. Popusti se med seboj ne seštevajo.

Pridržujemo si pravico do napak pri cenah v spletni trgovini, o čemer bomo kupca obvestili v 24 urah od oddaje naročila in mu povrnili morebitne stroške, ki so že nastali iz tega naslova.

Garancija

Artikli imajo garancijo, če je tako navedeno na garancijskem listu. Garancija je veljavna ob upoštevanju navodil na garancijskem listu ter ob predložitvi računa. Garancijski roki so navedeni na garancijskih listih ali na računu.

Informacija o garanciji je navedena tudi na strani s predstavitvijo artikla. Če informacije o garanciji ni, artikel nima garancije ali pa podatek v tem trenutku ni znan. V slednjem primeru lahko kupec kontaktira ponudnika, ki bo zagotovil ažurno informacijo.

Proizvajalec je, v skladu z zakonom, dolžan kupcu zagotoviti garancijo za brezhibno delovanje kupljenega blaga. Garancijo lahko kupec uveljavlja neposredno pri proizvajalcu ali njegovem pooblaščenem servisu. Garancijo lahko kupec uveljavlja z garancijskim listom in računom prodajalca. Proizvajalec je dolžan garancijsko popravilo opraviti v 45 dneh od prejema blaga, v nasprotnem primeru pa artikel zamenjati z drugim, enakovrednim in brezhibnim artiklom. Kupec lahko garancijo uveljavlja tudi pri prodajalcu, vendar tudi v tem primeru velja določilo iz prejšnjega odstavka. Vračilo blaga v garancijo se opravi v skladu s pogoji, ki jih proizvajalec navede na garancijskem listu, kupec z vračilom nima stroškov.

Pravica do odstopa od potrošniške pogodbe

Potrošnik (navedeno velja izključno za fizične osebe, ki pridobijo artikel za namene izven svoje pridobitne dejavnosti) ima pravico, da v 14 dneh od prevzema artiklov prodajalcu sporoči, da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. Rok se začne šteti en dan po datumu prevzema artiklov.

Odstop od pogodbe potrošnik sporoči na e-naslov ponudnika: 3drtrgovina@gmail.com

V primeru odstopa od pogodbe kupec prejeti artikel vrne ali po pošti na naslov ponudnika:

Javornik 12

3220 Štore

Slovenija

Vrnitev prejetih artiklov podjetju v roku za odstop od pogodbe se šteje za sporočilo o odstopu od pogodbe.

Kupec mora artikel vrniti ponudniku nepoškodovan in v nespremenjeni količini, razen če je artikel uničen, pokvarjen, izgubljen ali se je njegova količina zmanjšala, ne da bi bil za to kriv potrošnik. Kupec artiklov ne sme neovirano uporabljati do odstopa od pogodbe. Kupec sme opraviti ogled in preizkus artiklov v obsegu, kot je to nujno potrebno za ugotovitev dejanskega stanja. Kupec odgovarja za zmanjšanje vrednosti blaga, če zmanjšanje posledica ravnanja, ki ni nujno potrebno za ugotovitev narave, lastnosti in delovanja blaga.

Edini strošek, ki bremeni kupca v zvezi z odstopom od pogodbe, je strošek vračila artiklov (ki se v primeru pošiljanja obračunava po ceniku dostavne službe in je odvisen od tega ali gre za pošiljko/paket/tovor). Artikel je potrebno vrniti ponudniku najkasneje v roku 14 dni od poslanega sporočila o odstopu od pogodbe (nakupa).

V primeru, da blaga zaradi njegove narave ni mogoče vrniti po dostavni službi ga prevzame Ponudnik. Strošek vračila artiklov, ki v tem primeru bremeni kupca znaša 15 EUR.

Kupec nima pravice do odstopa od pogodbe pri pogodbah, katerih predmet je artikel, ki je bil izdelan po natančnih navodilih, merah in izbranih materialih kupca, ki je bilo prilagojeno njegovim osebnim potrebam, ki zaradi svoje narave ni primerno za vračilo, ki je hitro pokvarljivo ali kateremu je že potekel rok uporabe.

Vračilo opravljenih vplačil bo izvedeno takoj, ko je to mogoče, najkasneje pa v roku 14 dni od prejema sporočila o odstopu od pogodbe. Zaradi zagotavljanja gotovosti, točnosti in pravočasnosti vračila ter zagotavljanja evidence o plačilih, se vračilo plačila kupcu izvede izključno z nakazilom na njegov transakcijski račun. Vračilo plačila v gotovini ni mogoče.

Na TRR uporabnika se vrne le vplačani znesek. Darilni bon se pri odstopu od pogodbe upošteva kot plačilno sredstvo in vrne uporabniku kot darilni bon, vplačani znesek pa se vrne na TRR uporabnika.

V izjemnih primerih, ko artikli niso vrnjeni v skladu ZVPot, lahko kupcu ponudimo odkup artikla z ustrezno odškodnino, ki jo z zapisnikom določimo ob vračilu. Odkup z znižano vrednostjo se upošteva ob potrditvi kupca po elektronski pošti. Kupec omenjeno odkupnino koristi izključno ob naročilu drugega artikla enake ali višje vrednosti.

Za vsa ostala določila glede uveljavljanja pravice odstopa, ki niso navedena v tem oddelku pogojev poslovanja se uporabljajo določila 43č, b43.d in 43d člena ZVPot.

 

Odgovornost za stvarne napake

Ponudnik odgovarja za stvarne napake v skladu z veljavnim ZVOPT.

O reklamaciji zaradi stvarne napake kupec obvesti ponudnika v roku dveh mesecev od dneva, ko je bila napaka odkrita. Kupec sporoči reklamacijo na elektronski naslov 3drtrgovina@gmail.com ali s priporočeno pisno pošiljko na naslov ponudnika. Potrošnik mora v obvestilu o napaki natančneje opisati napako, priložiti skeniran originalni račun in prodajalcu omogočiti, da stvar pregleda.

Ponudnik ne odgovarja za stvarne napake na blagu, ki se pokažejo potem, ko mineta dve leti, odkar je bila stvar izročena.

Opredelitev stvarne napake: če stvar nima lastnosti, ki so potrebne za njeno normalno rabo ali za promet; če stvar nima lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo, za katero jo kupec kupuje, ki pa je bila prodajalcu znana oziroma bi mu morala biti znana; če stvar nima lastnosti in odlik, ki so bile izrecno ali molče dogovorjene oziroma predpisane; če je prodajalec izročil stvar, ki se ne ujema z vzorcem ali modelom, razen če je bil vzorec ali model pokazan le zaradi obvestila.

Pravica do obveščanja in izbrisa

Pravico imate do informacij o vaših osebnih podatkih, s katerimi razpolagamo, kot tudi pravico do izbrisa teh podatkov. Če imate vprašanja glede izbrisa, predelave ali uporabe vaših podatkov, se obrnite na: 3drtrgovina@gmail.com ali nam pošljite zahtevek po pošti.

 Vsak posameznik, katerega ponudnik zbira, hrani in obdeluje njegove osebne podatke, ima glede teh podatkov naslednje pravice:

  • Pravica do pozabe – v kolikor posameznik ne želi več, da se njegovi osebni podatki, ki jih hrani in obdeluje obdelovalec obdelujejo in ob pogoju, da ni zakonitih razlogov za njihovo nadaljnjo hrambo, bo lahko od obdelovalca kadarkoli zahteva, da se njegovi podatki zbrišejo.
  • Pravica vedeti, kako dolgo se hranijo osebni podatki.
  • Pravica zahtevati popravek, izbris ali vložiti pritožbo.
  • Pravica do prenosljivosti – posameznik lahko, v kolikor to želi, lahko od obdelovalca zahteva, da mu zagotovi osebne podatke v zvezi z njim, ki jih je posredoval upravljavcu, v strukturirani, splošno uporabljani in strojno berljivi obliki.
  • Pravica do pravnega sredstva in sankcije – posameznik ima pravico vložiti pritožbo pri nadzornem organu, pa tudi pravico do pravnih sredstev zoper odločitev nadzornega organa ali v primeru neukrepanja nadzornega organa, pravico do odškodnine in odgovornosti.
  • Pravica ne biti podvržen ukrepom, ki izhajajo zgolj iz profiliranja, analize ali predvidevanj z uporabo avtomatiziranih sredstev obdelave.
  • Pravica do umika soglasja – posameznik ima pravico do umika soglasja za nadaljnjo obdelavo osebnih podatkov, posebej v primeru neposrednega trženja

Pritožbe in spori

Ponudnik spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov.

Ponudnik je dolžan vzpostaviti učinkovit sistem obravnavanja pritožb in določiti osebo, s katero se, v primeru težav, kupec lahko poveže telefonsko na telefonsko številko 051 369 058 ali po elektronski pošti 3drtrgovina@gmail.com.  Postopek za oddajo pritožb je na voljo na spletnih straneh, enostaven za uporabo in zaupen.

Ponudnik bo v petih delovnih dneh pisno po e-mailu ali s priporočeno pošto potrdil, da je prejel pritožbo in v nadaljnjih osmih dneh pisno z e-mailom ali s priporočeno pošto obvestil uporabnika (kupca) o poteku postopka. V okviru postopka bo ponudnik s svojimi strokovnjaki obravnaval pritožbo oz. o pritožbi obvestil dobavitelja ali pooblaščenega uvoznika. Po izoblikovanem stališču in predlogu rešitev bo ponudnik obvestil kupca. Ponudnik si bo prizadeval po svojih najboljših močeh morebitne spore rešiti sporazumno.

Ponudnik se zaveda, da je bistvena značilnost potrošniškega spora, vsaj kar zadeva sodno reševanje, njegova nesorazmernost med ekonomsko vrednostjo zahtevka in stroški, ki nastanejo pri reševanju samega spora. To je tudi glavna ovira, da potrošnik ne sproži spora pred sodiščem. Zato si ponudnik prizadeva po svojih najboljših močeh, da se morebitni spori rešijo sporazumno.

Pravno obvestilo

Spletna trgovina profiline.si in vsi podatki, slike in grafika prikazana na spletni strani so last podjetja 3DR, Dolores Polšak s.p. in so zaščiteni z Zakonom o avtorskih pravicah in jih ni dovoljeno reproducirati ali uporabljati, brez predhodnega pisnega dovoljenja. Blagovne znamke in logotipi priznanih podjetij so njihova last.

Osnovni podatki podjetja

3DR, Dolores Polšak s.p.

Javornik 12

3220 Štore

Slovenija

Telefon: 051 369 058

Email: 3drtrgovina@gmail.com

TRR: SI56 028430263933979

Davčna številka: SI46565167

Davčni zavezanec: NE

Matična številka: 8983623000